Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

I slutet av oktober

Publicerad 2015-12-11 12:14:38 i Allmänt,

24 oktober firade vi farmors födelsedag med god tårta och fika, Bibbi, Eva och Bea, var också där :) Annars pluggade jag och vi åt plockmat från Liljeholmen, jag och mamma såg Så Mycket Bättre, och sen San Andreas med pappa också, klyschig men spännande och välgjord film.

30 oktober var jag och mamma inne på stan, kikade runt i affärer och fikade goda smörgåsar på Vetekatten, spelade Alfapet och kort allihopa när vi kom hem, åt fläskfilé med klyftpotatis och rotfrukter. Jag, pappa och mamma såg Jurassic World-filmen som kommit på play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela