Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

12/9 ---> 20/9

Publicerad 2015-11-25 19:50:00 i Allmänt,

12/9 Finbesök när mamma och pappa kom hit, vi åkte in till och gick runt på stan, kollade i butiker, och fikade på Årummet, både smörgåsar och bakelser :) Denise kom över på fördrink innan vi gick till kåren, det var nollning och vi gick vägen längs facklorna ner till ån, denna gång inget bad, allt såg så roligt ut från ett annat perspektiv, därefter mötte vi upp de andra på puben för prat och dans :)
13/9 Beställde hemkörningspizza, en gullig gammal gubbe ringde vilsen men hittade till slut och fick en chipspåse, slappdag, sov nåra timmar, pluggade minimalt och kollade Dark Angel plus Beck - Levande Begravd.

14/9 Måndag, hade två föreläsningar först statistik och sedan lektion efter lunch med Anna Martina Veronica Denise, gick på promenad med Ananai, och sedan blev det impulsskräckisbio med Eve, Denise, Mikaela, Ebba, vi såg Sinister 2, läskig men bra för att vara rysare och roligt/skita på sig på samma gång, massa godis och popcorn. 
15/9 Räknestuga och föreläsning, gick hem och åt lunch, åkte till Gottsunda, möta på både A-K, och sen Wilhelmina på bussen, stod kvar och pratade om hundar vid hållplatsen här, hemma skrev jag på labbrapport och fixade lite smått.

16/9 Sanna och Hanna kom hit på besök, vi åt tacos till middag, drack drink, och åkte in till stan, tog varsin dricka på en pub, tog sista bussen hem och såg Into the Storm :)

17/9 Innan vi åkte till Sthlm åt vi frukost, vi mötte upp Sofia vid Marievik och lunchade pasta på Primo Ciao. Sedan gick jag och Sofia runt i Marievik i 2 h och fick rundtur i hennes föräldrars lägenhet. Åkte hem, åt middag med familjen och såg Under the Dome med Mackan.

18/9 Markus fyllde 22 år :D <3 På dagen pluggade jag lite och hämtade tårtor plus tanter. Till halvsex åt vi middag och sedan tårtor och kakor. Det var trevligt och mycket gott. Körde hem tanterna och släppte av Eva. Såg på film på datorn och lite utav Idol. Trevligt födelsedagsfirande med mycket gott att äta.
19/9
Sov ut, åkte till Mediamarkt med Markus vi köpte hårddisk och hockeyspel. Sedan skulle jag köpa mjölk och vi skulle åka till Segeltorp C men det kom aldrig xD Åkte tillbaka och bytte hårddisk till annat märke sedan. Gick promenad runt Långsjön med Lisa. Efter middagen såg jag och mamma en bra film som hette Still Alice, efter det Under the Dome med Markus.

20/9
Åt frukost och tårta innan Amalia och Aiman plockade upp mig och vi åkte till Max för mat och Uppsala för att träffa Ananai och Alex, fika och promenad :) Handlade på nyaste Maxi tsm med dom innan jag åkte hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela