Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Missevakt och årets pubrunda

Publicerad 2015-11-26 16:09:00 i Allmänt,

Fredag 2/10 till onsdag 7/10 var jag katt-och husvakt hos A & A och gosade med fina Ploppen, pluggade och såg ett gäng Disney-filmer. Slutade kl: 15 på måndagen och satt kvar med Mik, Eve, Den och Vero i MVH och räknade. På onsdagen var det dags för årets pubrunda, jag tror att det blev ca. 8 pubar för oss, vi husdjurs-årskurser började på Östgöta och avslutade med Mik, Eb, Agn, A-K, på Stocken, första gången vi var där, full rulle schema 18.00-22.30. Efter gjorde vi Domkyrkan-uppdraget, sedan såg vi NORRSKEN(!!!!!) på väg till Norrlands där vi mötte upp Eve också och det var bra musik+mycket folk när alla programmen möttes upp där :) Det var otroligt häftigt att se Norrsken, först när jag såg hur det skiftade trodde jag att jag såg i syne, men sedan kom det tillbaka två gånger jättetydligt som ett streck snett över himlen mellan husen där vid Stora Torget när vi vandrade Trädgårdsgatan ner. Vackert. Norrlandsläppet var till 02, jag och Evelina började gå mot Max för mat, på vägen hängde en okänd psykologstudent Jonas med, mat och prat, trevligt. Tog varsin taxi hem efter tretiden och jag pratade med trevlig taxichaufför, mycket trött, somnade direkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela