Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Skolstart

Publicerad 2015-11-25 19:18:00 i Allmänt,

Första veckan i skolan rann på fort, statistik 10-15 måndag, sen statistik och mikrobiologi 10-16 tisdag. Räknestuga, luncha i bioc sen labb, följt av genomgång/föreläsning. Åkte in till Stora Torget och lämnade kläder. Onsdag hade vi första labben på 4 h, om bakterier. Torsdag hade vi följd på labben och föreläsningar.  Lagade pasta pesto snabbt och enkelt och tittade på Idol. Nu ltie dator sen sömn. Fredag labb sen köpte jag Denise och Veronica lösgodis i nya butiken vid skolan, föreläsning och sen pluggade jag statistik med Denise och Evelina i ca 2 h och så blev vi klara med inlämningsuppgifterna, flyt.

Fredag till Stockholm efter skolan, kom fram runt sex, hämtade boken på vägen på Dancho, vi åt tacos till middag, såg Under the Dome med Markus, gick promenad med mamma och vi spelade kort :) packade ihop en del och söndag åkte jag och pappa till BK och mack, sen till ikea och har nu fått hit tv, soffa och byrå :) Efter det var jag ganska trött, hade mysstund med vovvarna och prat med Elise i köket. Invigde tv:n på kvällen och halvtittade på Beck I Stormens Öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela