Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Tjugofyra

Publicerad 2015-11-25 19:22:42 i Allmänt,

Haft en del föreläsningar, laboration och genomgångar denna vecka. Tittade på första Idolavsnitten för säsongen, nu precis innan slutliga uttagningen. Hade laboration på morgonen torsdag 10/9 med Denise och Veronica, köpte godis och skrev ut lite papper, gick hem och det var så fint väder, gick en långpromenad till Boländerna. Köpte en dvd-spelare, sängkläder, glasmatlådor och ett minivardagsrumsbord. Tog bussen hem, åt tacos till lunch och invigde bordet+dvd:n. Ananai sms:ade och jag gick över på middag; lax och potatis med creme cheese, prat och mys med gosisarna. Hemma igen såg jag på tv och åt fikabröd. Fick en del samtal under dagen också :) <3 Fredag 11/9 blev det pannkakor med grädde och sylt. Hade labb och föreläsning om energimetabolism. Åkte till Gottsunda och handlade lite smått. Såg Solsidan och film med godis, lite datortid och musik. Fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela