Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Födelsedag & tenta & kanyler

Publicerad 2016-03-13 20:28:00 i Allmänt,

Från onsdag 24/2 - Dagen efter Fysiologitentamen, gick väl helt okej, lite orolig i efterhand när man diskuterat svar med andra och sådär, men hoppas att poängen räcker. Var på netonnet med Markus och köpte eltandborste. 26/2 firade vi mammas födelsedag med tacos och tårta, på lördagen åt vi på Faros, det var jättegott och mysigt. <3 Försöksdjursdelen drog igång sedan, tycker att det har varit väldigt intressant, speciellt delen om berikning + att göra det så bra som möjligt för dem. Har haft föreläsningar om etik och intro. Vi har sett film om råttor och fått göra övning, först där vi fått tvätta händerna på olika sätt och kolla i ljus så man ser bakterierna. Följt av att få öva med kanyler, vätska, och sticka gosedjur, både hund och råtta :P Det var roligt med lite praktiska moment, och inte bara teoretiskt, kul med film också känns som evigheter sedan man fick se film i skolan. Annars var jag på intervju i fredags. Pluggat förra veckan och i helgen. Umgåtts med familjen, ätit gott och sett på tv med sötsaker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela