Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

03:04

Publicerad 2013-12-05 03:04:00 i Allmänt,

Plugga plugga bort sin glada min. Njaae, det är faktiskt kul att plugga :) Oftast. Gillar min kurs! Jag är så glad att jag kom in till slut!!!! Det känns extra kul och jag är mer pluggmotiverad efter en lång paus sedan gymnasiet också. Det är lite jobbigt att kombinera heltidsjobb med plugget ibland, men det har fungerat bra ändå hittills :) Idag jobbade jag 16-01. Har suttit med uppgiften för moment 3 sedan dess, och som nu är inlämnad. Bara kvar att kommentera två andras uppgifter till på fredag. Tentan är på fredag också. Jobbar imorgon och är halvsjuk så behöver sova så lär inte hinna plugga så mycket mer, men hoppas hoppas hoppas att jag klarar tentan i alla fall. Ledig fredag och ledig lördag att se fram emot. I måndags var jag ledig, pluggade hela dagen förutom när jag såg Toy Story 2 med Markus och så åt vi middag alla fyra och senare på kvällen tittade jag på Morden i Sandhamn med mamma och pappa. Den var bra, nästa avsnitt på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela