Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Jobb- och plugghelg.

Publicerad 2013-12-02 09:47:00 i Allmänt,

Fredag
Jobbade 6-15, det var ett roligt pass! Det var fredag/lönekaos, redan från frukost.
Pluggade när jag kom hem. Vi åt riktigt smaskig laxlasagne och spelade kort.  
Gick till Elif och vi satt och snackade ett tag hemma hos henne.

Lördag
Jobbade 11-20, det var framför allt mycket folk på förmiddagen. 
Såg Place Beyond the Pines med mamma och pappa, det var en bra film! 
Efter det såg jag och Markus inspelade Under the Dome! 
 
Söndag
Sov ut, pluggade rättpsykologi och jobbade 15-00. 

  
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela