Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Nu tändas tusen juleljus

Publicerad 2013-12-27 15:48:00 i Allmänt,

Dagen innan vi skulle åka till Gävle fikade vi hos farmor och Bibbi. På annandagen kom vi hem igen, efter att ha spenderat fyra mysiga dagar hos mormor och på stan. Bocken hade tyvärr redan hunnit brinna ner, så det vi fick se var halmhögen som fanns kvar efter den :P På julafton åt vi gott, spelade spel, såg på tv och öppnade klapparna. På juldagen köpte jag en ny kamera som jag ska ha med mig till Hawaii, en digitalkamera från Canon med långzoom. Testade den i affären och det blev riktigt bra bilder!

  

Imorse var det dags att gå till jobbet igen vilket inte kändes sådär jätteroligt. Det var däremot kul att få träffa kollegor igen och jobbade bara 6-13 så det blev lite av en mjukstart! Nu har jag städat och ska plugga lite, sedan ska jag in till stan och träffa gymnasievänner; laserdome och mat är planen just nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela