Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Amazing creatures

Publicerad 2013-11-05 23:50:00 i Allmänt,

Tittar förbi här en stund :)
 
Har varit ledig idag så har pluggat järnet, gick en promenad och handlade mat, sedan har jag lyssnat på musik och lagat middag.

 
Såg inspelade Solsidan och fastade framför ett program om farliga maneter; det skrämde upp mig lite när de nämnde Waikiki Beach, men har suttit och tittat runt nu och det är ovanligt att de kommer i kontakt med människor och när det finns risk för det verkar de vara noga med varningar så det känns lite lugnare.


Läste att det finns sjöborrar där också, det blev vi varnade för innan Rhodos, och en fisk med en gifttagg på ryggen. Kanske är bäst att vara på den säkra sidan och ha flip-flops i vattnet.

 
Det står en hel del om hajar. Det skulle vara en riktigt häftig upplevelse att få se en haj eller hajfena från en båt på säkert avstånd.

 
En dröm jag har är att få se delfiner i vilt tillstånd där de hör hemma, det skulle vara så himla underbart och vackert.
 
 
Sist men inte minst så skulle det vara otroligt fint att få se en vild sköldpadda.
 
Ja, det blev ett litet djurinlägg av det här ;) Ciao.


 

Kommentarer

Postat av: Pa

Publicerad 2013-11-06 14:29:49

BADA I POOLEN!!!

Svar: Är inte Stilla Havet en pool? :O
Sara

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-28 15:36:35

Inga hajar i poolen.. ;-)

Svar: Vanligtvis inte :P
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela