Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Peekaboo

Publicerad 2013-11-01 23:50:00 i Allmänt,

Onsdag till torsdag befann jag mig på en färja till och från Finland med Elif och Linnea, superroligt hade vi. På kvällen när jag kommit hem igen såg jag och Markus Under The Dome, som har blivit en sån där serie man ser fram emot att se!

Idag blev tredje lediga dagen i rad, så skönt! Har pluggat och städat lite under dagen. Åt trerätters med pappa, mamma och Markus på Elie's tidigare ikväll, det var riktigt gott och alla rätter slukades fort som vanligt hihi. Efter det såg jag och Markus Släkten är värst och åt massa chips.
 
Nu sitter jag vid datorn med musik. Imorgon är det sova ut som gäller, ska plugga järnet, måste tvätta och sedan väntar nattjobb!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela