Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Work hard. Play hard.

Publicerad 2013-11-13 19:59:00 i Allmänt,

Igår. Tisdag. 12/11.

Runt 18-tiden började alla samlas och när alla kommit hölls ett personalmöte med genomgång om lite allt möjligt.

Cirka en timme senare fick vi en välkomstdrink och maten började dukas fram. Det var Tex-Mex buffé och allt var riktigt gott, vi åt massa och fick två drick-kuponger var.

Innan kl 22 någon gång plockades borden bort och priser delades ut i olika kategorier. Jag har världens bästa kollegor, de är så underbara, glada, fina, roliga, trevliga och hjälpsamma. 

Efter prisutdelningen drog DJ:n igång och det blev klubb och dans!

Idag. Onsdag. 13/11.

Blev kvar sist med några till på festen, vi gick när de stängde och det är inte svårt att gissa var vi hamnade, på DONKEN såklart!

Tog nattbussen hem som gick 02.

Hade planerat att sova 2,5 h timme när jag kom hem, men det blev vila istället till väckarklockan ringde för jag kunde verkligen inte somna x)

Jobbdags kl 6. Till 15. Det var ett kul pass, även om jag längtade efter att få sova.

När jag slutat gick jag hem och såg på tv, sov en timme och nu har vi ätit middag.

Snart ska jag och mamma se Grey's Anatomy, det är halloweenavsnitt idag!

 



Det var kul att så många kom på personalfesten, och kvällen blev riktigt rolig och lyckad.

Jag är så glad över tiden på McDonalds. Det är så givande och kul att få arbeta med människor, både gäster och kollegor. Jag har utvecklats och lärt mig mycket om mig själv. 

Barapapapapa I'm lovin it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela