Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Drömdestination

Publicerad 2013-10-13 10:05:00 i Allmänt,

I torsdags den 10 oktober tog Markus sitt körkort :D :D Stort grattis till världens bästa bror!

Jag jobbade 6-14 denna dag. Efter jobbet åkte jag in till stan. Jag köpte en guideresebok om Hawaii på Akademibokhandeln. Den gulliga expediten frågade om det var en present och när jag svarade nej frågade hon om jag skulle resa snart. Jag berättade att det var ett tag kvar då jag ska åka i mars och hon sa att det hur som helst verkligen är en drömdestination. Jag kan inte annat än att hålla med.

 
Efter det träffade jag Jenn; vi åt bentolåda till middag på en japansk restaurang, fikade på Cofféhouse By George, gick runt i stan och tittade i några affärer. Det var kul att se henne igen efter så lång tid! Roligt att hon kom förbi Sverige och Stockholm igen!

Hemma på kvällen firade vi körkortet med bakelser!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela