Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Nedräkning

Publicerad 2013-10-03 20:32:00 i Allmänt,

Tänkte titta in här för ett litet inlägg!

Gick in på en sida för att se hur många dagar det nu är kvar. 177. Det går undan; räknas ner ganska snabbt ändå. Var ju 189 dagar kvar nyss ;) Skrev även in min epost så är nog inte omöjligt att jag får ett mejl när dagen är inne. Då lär det kännas både kul och lite konstigt att tänka tillbaka på idag när jag faktiskt kollade tiden som är kvar från just nu.

Under dagarna som gått har jag mest jobbat och pluggat, ätit och sovit.

Efter jobbet och plugget idag tog jag en promenad med mamma vid Hägerstenskajen, åkte iväg en sväng och tittade på skor och cyklop (eller bristen på det haha) i Kungens Kurva, och snart ska jag se Under The Dome premiären med mamma och Markus.

Ledig i två dagar nu också, riktigt skönt! Imorgon har jag första tentan, sedan blir det utgång med några tjejer från jobbet (förhoppningsvis med avklarad tenta som kan firas) och på lördag blir det hemmakväll med familjen!

:) Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela