Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Ring ring

Publicerad 2013-10-08 13:29:00 i Allmänt,

Idag är det en ledig tisdag som gäller; är inte schemalagd och blev inget extrajobb för att någon behövde vara hemma när det nya fiber systemet skulle fixas. Gick upp halvåtta, släppte in dem som var riktigt trevliga, och har pluggat effektivt sedan imorse. Klarade min tenta i fredags! Har nu mina första högskolepoäng whooop whoooop! Det känns riktigt bra.

Nu har jag käkat kyckling och är trött på att plugga x) Funderar lite på att ta en sväng till Farsta om jag får låna någon bil sedan. En till promenad runt Långsjön också kanske? Gick med Lisa igår. Vill se någon bra film lite senare med! Ska nog boka pistolskytte till mig och Markus också, ska bli kul att pröva på!! Behöver rensa ut och städa rummet..., men är så seg på att ta tag i det, är så dålig på att slänga saker.

Ringde om min Hawaii-bokning imorse för att fråga om betalningen, flyget och första adressen. Även denna gång pratade jag med en mycket trevlig och hjälpsam tjej!  Var så hype när jag bokade så snappade inte riktigt upp allt det jag fick veta då haha. Nu vet jag i alla fall att 60 dagar innan kursstart kommer jag att få fakturan, flyginfon får jag inte förrän en månad innan och studenhemmet på skolan är då min första adress.

Ja.., det är ju ganska långt kvar haha. Jag som ville veta allt för att det skulle kännas ännu mer på riktigt, och taggaaaa ännu mera :D Fast det gör jag ju ändå. Tror inte att det är möjligt att vara mer taggad x) och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 
 

Kommentarer

Postat av: PA

Publicerad 2013-10-10 11:17:30

Har jag kommit till BlondinSara ????

Svar: HaHA =P
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela