Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

1:a kurspaketet

Publicerad 2013-09-06 14:32:00 i Allmänt,

Solen skiner ute. Jag är ledig. Hittills har dagen till största del spenderats med plugg, framför tv:n och en promenad. Ska äta lite nu, sedan ska vi åka mot Gävle till mormor! Ska bli himla härligt med minisemester och är jätteglad över att få träffa mormor snart igen. Vi ska åka till Axmar brygga vid vattnet och äta där imorgon också.


När jag kom hem från promenaden hade jag fått post. Ett brev från EF. Det var det första kurspaketet, med information om Honolulu, bokning och försäkring, även välkomstbrev, en studiehandbok och allmän information. Hinner inte läsa igenom det nu, men ska göra det när jag kommit hem igen.
 
Nu, Gävle <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela