Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

You've got mail

Publicerad 2013-09-06 13:44:43 i Allmänt,

Hallå där!

Efter bokningen i måndags fick jag ett bekräftelsemejl, vilket gjorde att allt kändes ännu mer verkligt, att det nu var bokat och inte fanns någon återvändo kändes helt underbart. Känns underbart gör det fortfarande.

Under dagarna som har passerat sedan dess har det hela känts väldigt overkligt, speciellt i jämförelse med hur "på riktigt" allt kändes när jag precis hade reserverat alltihopa. Jag antar att det beror på att det är relativt lång tid kvar till jag åker, och just att det är för bra för att vara sant.

Jag jobbar lite på att försöka att inte ha för höga förväntningar, även om jag har väldigt svårt att tro att det på något sätt skulle kunna bli misslyckat på Hawaii, men det tar säkert ett tag att komma in i allt när man väl är där.
 
Har kollat upp lite saker jag vill göra där och platser jag vill besöka. Behöver kolla priser, kollektivtrafik, visum, saker jag ska köpa innan, måste snacka med jobbet, ringa och fråga om flyg, och fler sådanna grejer.. Finns mycket att tänka på :)

Vi hörs snart! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela