Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

and I think to myself, what a wonderful world

Publicerad 2014-04-25 04:22:14 i Allmänt,

Idag ar jag sjuk, vilat och sovit mycket for att piggna till infor de sista dagarna har pa Hawaii. 
 
Det kanns kul att se tillbaka pa de ogonblicken nar jag annu inte visste nagot om vad som vantade.
 
Hade en 30 h lang borjan pa resan att tanka pa detta. 
 
Nu sitter jag i lilla ettan med tre sangar och ser ut over palmer och hoga byggnader.
 
Jag bor med tva personer jag har kant i en manad nu. Jag har gatt i skolan 5 dagar i veckan.
 
Har sett stora delar av on och aven flygit harifran, jag har testat aaker jag aldrig har gjort forut som ex; helikopter ocb hula-dans.
 
Kant sanden mellan tarna och tittat ut over ett maktigt atilla havet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela