Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Awake

Publicerad 2014-04-27 14:55:07 i Allmänt,

Hemma i tomt rum, far en ny rummis imorgon. Blev lugn drinkkvall med Kaliforniare och vi fyra som ar kvar som avslutades med pizza och taxi hem.
 
 
Det har varit en lang dag, kl 5.30 akte jag mes minibuss till North Shore och ut med en bat dar jag spydde och madde skit for vagorna var sa galet hoga och konstant. Men det var det sa vart.
 
Jag sag den forsta hajen fran baten och aven en val som andades/nar den sprutar upp vatten, sa himla undrrbart redan dar. Hoppade i buren och vagorna slog runt en, fortfarande aksjuk och fick halla fast hart, tittade unser ytan och det gar inte att beskriva.
 
En underbar kansla och ayn. Sa manga hajar, en del anda valsigt stora och de kom sa nara, inom rackhall. Det var en fantastisk kansla och upplevelse.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela