Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Dar palmerna bor

Publicerad 2014-04-14 23:33:42 i Allmänt,

Bloggandet gar inte sa bra x) dagarna rullar pa och nu har jag mindre an 3 v kvar har pa on.
 
Sedan sist har vi varit uppe pa Diamond head med jattefin utsikt. Har provat yoga i solnedgangen. Atit pa The Cheesecake Factory (mums!) och Hard Rock cafè (1:a ggn, mkt gott+bra musik). Tagit promenader langs vattnet, slappat pa stranden. 
 
Mm. Svart att komma ihag allt just nu :) annars har det varit skola. Nu i helgen flog vi till Big Island, hyrde bil aom vi ocksa sov i sa det blev riktig roadtrip. Vi akte runt den otroligt vackra on, sa fin natur och mer orord an har, Gronska och blommor varvat med vulkaner och sma sota stader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela