Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

En dag på Hawaii

Publicerad 2014-04-03 11:20:00 i Allmänt,

Igar gick jag och la mig 23 och sov ut till 09 vilket var skont och valbehovt. Gjorde laxa och skrev dagbok pa morgonen. Det var sa fint vader ute, men skola 11:30-17:20. Pa lunchen at jag och Barbara ue och kollade marknaden.
 
Efter skolan motte vi upp Fabiene och Anett, vi gick till Forever 21! Sedan var det dags for BBQvid poolen pa boendet. Vi at med de andra som vi motte upp. Hamburgarkottet var sa gott. Vi fick kakor ocksa. Allt gratis :) Pa kvallen har vi hangt pa rummet och pratat, har skola imorgonbitti sa ska sova strax.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela