Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Fran andra sidan jorden

Publicerad 2014-04-25 04:36:10 i Allmänt,

Har byggt upp en vardag har och kanns sa trakigt att dagarna raknas ner. 
 
Men jag kommer att minnas allt med ett leende och har sett mer under mina 22 ar an vad de flesta har fatt gora under en livstid. Har lart mig av den har resan och kommer aldrig att glomma.
 
Ska ta till vara pa min sista vecka. Sedan ser jag sa mycket fram emot att fa se mamma, pappa och Markus igen, och att fa dela allt med dem. Att sova i min egen sang ska bli skont, sitta i tradgarden. Ata god och halsosam mat, dricka mjolk. Var och sommar. Sista veckorna pa jobbet och sedan nagot nytt jag annu ar ovetandes om. 
 
I <3 HI.

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2014-04-25 08:18:47

Fina Sara <3 Njut av de sista dagarna nu. Kul med minnen för livet. Får väl se vad nästa resa blir för spännande äventyr:)) Många kramar från moster, Lisa och Elin

Postat av: Sara

Publicerad 2014-04-25 11:29:12

Tack sa mycket <3 det ska jag gora :) Hoppas att ni mår bra, manga kramar till er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela