Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Pacific ocean, Chili's & talking

Publicerad 2014-04-01 22:29:00 i Allmänt,

 
Forsta riktiga skoldagen; klassen var helt okej och tycker om lararen! Hade tva dubbellektioner; borjade pa kapitel om Art. Slutade 11:20 vilket var toppen! 
 
Jag och Barbara kopte Hawaii-klassikern Shave Ice och gick langs stranden, tog bilder, sag krabbor, och sen badade vi till det borjade regna, da flyttade vi till poolen.
 
Vi motte upp de andra och borjade sokande efter restaurang, vi hamnade pa Chili's dar vi fick ett bord for 10 och de hade allt mojligt pa menyn. At tacos med kyckling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela