Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Stairways to heaven

Publicerad 2014-04-20 05:40:52 i Allmänt,

Imorse sprang jag och Barbara runt under Egg Hunting, sa nu har jag massor med paskgodis. 
 
I torsdags satte jag mig i en helikopter. Det var jattehaftigt och harligt att se sa mycket med fonster ner till golvet. Paradisvattnet, flyga mellan berg och vattenfall, Pearl Harbor, Lanikai, Diamondhead, Chinamans hat, Koko Head, bostadsomraden, falt. Fint att se allt uppifran.
 
Den natten kl 02 var vi ca 15 pers som tog taxi till Haiku Stairs aka Stairways to heaven. Vi gick med pannlampor i morkret genom akog och lera. Nar trapoan och tittar upp i berget och ser andras lysen hogt(!!!!!) uppe. Vi borjar var vandring.
 
Det ar stup; svettigt och kampigt. Efter ca en timme nar vi forata plattformen bland diset. Vi dricker vatten, ater apple och fotar. Sedan fortsatter vi, nu uppe gar vi upp och ner for bergstopparna och jommer hogre och hogre upp. En halvtimme senare ar vi pa nasta plattform, tar en paus och efter dwt kor vi alutspurten. KL ar ca. 06 nar vi nar toppen bland molnen. 
 
En upplevelse som inte liknar nagot annat. Det gar inte ena att beajriva. 
 
Vi borjadr vandringem ner, tyvarr for disigt for att se solnesgangen. Men en fin utaikt och dimman lattade en del. Sa haftigt att ga mellan bergen och se hur hogt det ar, vaxtligheten och luften.
 
Nu har vi spenderat dagen pa strandem, jag Barbara och Thorge. Vi kopte luftmadrasser idag sa vi har haft kul mes dem och min undervattenskamera. 
 
Snart ar det dags for paskmiddag pa California Kitchen och ikvall bkir det utgang.
 
Glad pask <3 :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela