Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Thursday

Publicerad 2014-04-04 21:46:28 i Allmänt,

Borjade dagen med formiddagslektioner, lunchade pa Burger King och gick efter det till stranden med Barbara fran min klass/1:a dagen. 
 
Vi promenerade langs stranden, sag ett enormt trad, massa palmer och det var stora vagor denna dag. Badade gjorde vi pa tre strander efter varandra innan vi gick till rummen.
 
20:30 motte jag Anett, Fabiene & Thorge, vi gick en promenad och letade restaurang. Vi hamnade pa California :) Vid 22-tiden gick jag med Brenda och Thibut
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela