Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

As long as skies are blue

Publicerad 2014-08-08 07:47:16 i Allmänt,

6/8 - Fick svar om Uni och det blir husdjur i Uppsala och ska bo i Eriksberg som en inneboende hos en tjej, kommer åka ner den 17/8. Ska bli spännande, hoppas att allt blir bra! Handlade och åkte till farmor och Bibbi några timmar; spelade yatzy och såg på tv. Åt middag i trädgården med familjen och såg Seinfeld på kvällen!

7/8 - Under dagen packade och städade jag, lyssnade på musik och handlade lite på coop. Vi åt ute i trädgården även denna dag och såg Seinfeld :) Fortfarande härligt väder, men det börjar bli svalare.

8/8 - Idag ska jag packa klart, ta en promenad och handla lite smått. Amalia kommer efter fyra någon gång och äter middag med oss, sedan ska vi se Tammy eller Mamma Mia, innan vi får skjuts av mamma till Arlanda på natten. Ska bli så kul att återse kära Grekland; vandra runt, bada i Medelhavet och äta grekisk mat.
  

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela