Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Countryside ♥

Publicerad 2014-08-07 14:47:00 i Allmänt,

Andra augusti
Åkte bil till landet med pappa runt 11-tiden :D lyssnade på Melodikrysset, pratade och tittade på naturen! De hade huggit ner en stor del av skogen :( svampstället fanns kvar som tur var, men tyvärr ingen svamp :P Det var en riktigt varm dag. Vi gick lite och åkte sedan och letade efter fiskställen till ett senare tillfälle. Såg ett tjugotal Canada-gäss flyga tillsammans över åkern, det var vackert. Det var så härligt och kul att komma ut på landet.

Tillbaka i Sthlm åkte jag och Markus iväg för att handla gott och hyra film. Det blev "Now You See Me" som alla såg på kvällen. Den var riktigt bra, medryckande, smart och annorlunda med trovärdigt skådespel. Tommy hyrde vi också som jag så med pappa och mamma dagen efter, även den var helt okej men lite seg och enformig emellanåt tycker jag.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela