Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Gävle ♥

Publicerad 2014-08-03 00:02:00 i Allmänt,

Efter 4 roliga dagar i Sundsvall åkte jag och Markus vidare och mötte upp mamma och pappa i Gävle för att åka till mormor :D

Första dagen åt vi middag tillsammans hos mormor, efter det gick jag och mamma i Boulognerskogen och senare på kvällen spelade jag och Markus spel på balkongen.

På lördagen åkte vi in till stan och Valbo, vi satt på uteserveringen i Boulognerskogen och fikade. Till 16 åkte vi alla ut till Harkskär, åt middag på altanen vid vattnet och tog det lugnt.
Dagen efter det åkte vi tillbaka hem till Stockholm efter 3 riktigt härliga dagar i kära Gävle, det var jättekul att se alla där igen också :)

Väl hemma satt vi kvar i bilen och väntade ut värsta åsk-och blixtovädret. Vi åt middag och på kvällen gick jag och Iss promenad till Långsjön :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela