Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Mamma&Pappa

Publicerad 2014-09-02 08:00:00 i Allmänt,

Mamma&Pappa. "Hur hittade ni den energi, för att göra alla de saker ni gjorde, att vara sjuksköterska lärare och kurator, hur hann ni med allt, vara chaufför kock och en vän, och ändå hitta tid att vara en lekkamrat"
För det och allt annat är jag evigt tacksam. Er villkorslösa kärlek är mer än guld värd. Från den tiden jag var liten, till idag. Ser fram emot den tid vi har framför oss :)
Är så himla glad över att ha fått växa upp tillsammans med min fina bror. You all light up my world. You make me laugh uncontrollably. I'm never bored with you. We don't need words to understand each other. All of our memories will last forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela