Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Några utav Sveriges guldkorn

Publicerad 2014-08-07 15:07:00 i Allmänt,

Gick runt fina Långsjön med Lisa i söndags. På eftermiddagen blev det middag på Fåfängan med familjen; vi åt hamburgare med utsikt över Stockholm.
På måndagen var jag i Farsta C på dagen; handlade lite smått och växlade pengar. Träffade vänner från gymnasietiden på kvällen i Reimersholme, vi åt picknick och badade.
Tisdagen spenderade jag på härliga Dalarö med Sofia och Gusten; åkte båt, lunchade, badade, åt glass, promenerade, och åt middag vid vattnet och solnedgången.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela