Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Sommartider hej hej sommartider!

Publicerad 2014-08-02 23:21:00 i Allmänt,

Min första lediga/semester/arbetslösa/fria-dag var lördag den 12/7. Gick en promenad, grillade och såg tv med familjen, riktigt härlig dag och var så glad att äntligen bara kunna njuta av sommaren och känslan av att inte behöva gå någonstans som till jobb eller skola är väldigt underbar.

Dagen efter det träffade jag Ananai och vi gick till Riddarholmen där vi satte oss vid vattnet med varsin fruktsallad. Har dagarna efter det gått promenad med mamma runt Långsjön, varit hos farmor och Bibbi, och tagit sista vaccinet. Träffade Sanna och vi åt på Agriatos uteservering, sedan hittade vi Loopen mitt ute i vattnet med fejkpalmer och efter det gick vi en promenad hem från Hornstull med varsin glass. Träffade Iss vilket blev en härlig dag i solen och kväll vid Rålis-stranden. Gav mig på klättring igen och Markus följde med, det var kul!!

Har gått mycket runt Långsjön, grillat med familjen och suttit ute i trädgården. Åkte till mysiga Sigtuna med mamma och pappa; promenerade längs vattnet, fikade gott och tittade i affärer!  Dagen efter det åkte jag till Uppsala med Iss; träffade Suss och tittade på lägenheten, sedan vandrade vi runt i Uppsala, satt i parken, gick längs vattnet, pratade och åt massa.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela