Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Sundsvall ♥

Publicerad 2014-08-02 23:40:00 i Allmänt,

Tisdag den 22/7 blev det dags för mig och Markus att ta tåget till Sundsvall :D
Första dagen var Kristina med familj också där över middagen och vi spelade spel ute :)
Dagen efter åkte vi till Tranviken; badade, åt glass och kastade boll i den härliga värmen. Senare på dagen spelade vi fotboll, basket och sällskapsspel. 


På torsdagen åkte vi till Piren och fikade vid vattnet. Gick en promenad; köpte glass, spelade fotboll, gungade och fick se Lisa och Elins skola. Vi spelade spel, pratade, åt middag och spelade in videoklipp. 
Fredag förmiddag spenderade vi i Tranviken; spelade volleyboll, åt lunch och badade!

Det var jättekul att se alla igen!! Och det är så mysigt på Alnö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela