Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Tillbakatitt.

Publicerad 2014-08-25 13:19:00 i Allmänt,

Har nu fått fler av de andras bilder från Hawaii och tänkte därför dela med mig av några.
Panorama av vackra Sunset Beach. Fin solnedgång bevittnades där under vår roadtrip runt ön.
Ett av de härligaste bad någonsin var jag med om här i vattnet under Waimea Falls.
Dole Plantation och god ananas väntade här när det var dags för tågtripp genom fälten.
Stairways to heaven går inte att beskriva. Det behöver upplevas på plats och ses med egna ögon.
Det var kväll när jag såg den här aktiva vulkanen ovan under stjärnklar himmel.
Jag, Brenda och Duke Kahanamoku Statue vid Waikiki Beach.
Att snorkla och bada här i Haunuma Bay var helt fantastiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela