Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Estocolmo

Publicerad 2014-12-08 17:02:00 i Allmänt,

I torsdags eftermiddag 4/12 efter sista mattelektionen åkte jag till Stockholm! Var hemma med familjen, åt gott och tårta, och såg film, pluggade matte och statistik. Var i Liljeholmen en sväng med mamma, tittade i affärer och gick runt Trekanten. Åt på Pong med Sanna på söndagen. Fick skjuts av pappa till skolan måndag morgon, han skulle lämna peugeoten i samma veva. Hade en härlig helg!
Nu är jag tillbaka i Upptown efter statistiklabbskrivande med Andreas imorse, handledarmöte med grupp 22, vi fick några kommentarer till projektarbetet, skönt för det är bara lite småfix kvar, och dagen avslutades med en matematikföreläsning. Åkte med Evelina till Maxi, vi lunchade på kära McD och shoppade mat. Nu ska jag mysa med vovven och plugga, efter blir det simning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela