Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Första salstentamen avklarad!

Publicerad 2014-12-10 21:09:00 i Allmänt,

Idag satt jag med Mikaela och Evelina och pluggade matte 8-10 innan matteföreläsningen och lunch med dem och några till, dagen avslutades med en kul föreläsning om muntlig redovisning. Svaren på agronomtentan lades upp kl 17 och klarade den!!! Kändes jättejätteskönt! Speciellt med tanke på att mattetentan lär få ett annat slut x) Har ätit tacos och tittat på Vänner. Idag kör jag en pluggfri eftermiddag. Nu ska jag se klart Vänner, lyssna spotify och sedan sova tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela