Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

#gokart #nightlife

Publicerad 2014-12-14 21:35:00 i Allmänt,

I lördags 13/12 körde vi gokart, 9 pers från skolan, det var superkul att testa och köra! Åkte hem, bytte om och åt middag. Träffade Mikaela och Filip på bussen kl 18, vi åkte till förfest 1 följt av förfest 2, runt 23-tiden gick vi till kåren där vi träffade Maria också! Det var en kul kväll, ett liveband var där, och efter vid stängning kl 04 åkte vi vidare; lyssnade musik, åt frukost och snackade, trevligt och en bra avslutning på kvällen. Kom hem halvsju och lade mig vid 7. Idag 14/12 har jag inte gjort mycket; handlat mat, sett vänner, suttit vid datorn och ätit. Imorgon är det dags för måndag igen och om bara 3 dagar är det jullov! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela