Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Pannkaksdagen

Publicerad 2014-12-11 18:46:00 i Allmänt,

Idag hade vi mattelektion med redovisningsuppgifterna och hade återigen turen att inte bli utlottad, slapp dra mig själv också ;) Lunchade gjorde vi i Biblioteket, köpte en av dagens luncher som var pannkakor, stannade kvar och kompletterade statistik-labbrapporten och fixade ytterligare redovisningsuppgifter till på fredag, satt med Evelina, Mikaela, och sedan Denice+Klara till 17:20 och var då äntligen klara med de två uppgifterna till imorgon. De sista som behövs för våra 3 bonuspoäng till mattetentan. Nu har jag ätit tacos igen och ska ta det lugnt, gå igenom uppgifterna, kanske läsa och gå en promenad, förmodligen sova rätt tidigt idag med, och lyssna spotify!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela