Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Svensk husman. Punkt slut.

Publicerad 2014-01-31 20:44:00 i Allmänt,

Efter jobbet igår åkte vi alla fyra in till stan och åt på restaurang Tradition. Det var ett mysigt ställe med väldigt god mat.
Vi stannade för att handla godis och hyrfilm. När vi kommit hem såg jag och mamma What Maise Knew. Det var en mycket bra film med bra skådespelare. Filmen skildrade ett barns beteenden på ett väldigt bra, och enligt mig trovärdigt sätt, vilket gjorde att filmen verkligen grep tag. Den var både hemsk och väldigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela