Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Under the sun

Publicerad 2014-02-18 20:15:00 i Allmänt,

Igår kväll/natt jobbade jag 15-01. Innan lunchade jag på pizzerian med Joel. Åt en sallad med jättegod avocado.
 
Idag på förmiddagen gick jag och Markus till centrum, först till banken där jag fixade ett frikort som jag tänkt ha med som reserv på resan. Därefter gick vi till mataffären där vi köpte lök, baguette och lite smått, innan vi gick hem i det finfina vår(?!)vädret.
 
Hemma gjorde jag en matpaj och Engelskatesterna på EF:s sida, anmälde mig till onlinemötet också. Efter det åkte jag till Odenplan där jag och Sanna åt på Fondueboden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela