Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

BETALT.

Publicerad 2014-01-25 17:11:00 i Allmänt,

Nu är andra fakturan och därav hela summan betald. Mycket mindre pengar, men ändå så mycket rikare.

Jag har så många fina glada och härliga minnen från alla resor jag har gjort med familj och vänner. Minnen som alltid kommer att finns kvar och som inga pengar i världen skulle kunna ersätta.


                

                     
 



























































 USA: New york. Canada: Niagara Falls. Frankrike: Paris & Nice. Grekland: Rhodos & Kreta. Italien: Gardasjön, Amalfikusten, Rom, Rosolina Mare, Pisa, Florens, Diano Marina och Venedig. Spanien: Ibiza. Tyskland: Hamburg, Munchen och Berlin. Delar av Schweiz och ÖsterrikeMalta: Valetta, St Julian's och Comino. England: London. Monaco. Sist men inte minst alla platser här hemma i Sverige: Gävle, Gotland, Sundsvall, Göteborg, Dalarna, mf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela