Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

GLORY DAYS

Publicerad 2014-01-22 19:13:00 i Allmänt,

Glada minnen från 2013.  Plus så mycket annat som jag inte har på bild. 
Underbara dagar i trädgården. Grilla utomhus hemma. Roliga jobbpass. Konserter som Bruce Springsteen och Bon Jovi. Kriminologiplugg. Personalfest.  Vackert bröllop. En vecka på Malta. Mat på restaurang. Tog en tur till Göteborg. Fick återse Gotland igen efter flera år. Soliga dagar. Regn. Promenader. Hos mormor i Gävle. Med släktingar i Stockholm. Sundsvall. Syskon. Roliga härliga dagar med kusiner. Ute i skogen för att plocka svamp. Bad i Hägerstenshamnen. Stammisar på Chokladfabriken. Biljard. Bio. Spel. Faros. Glass. Två kryssningar. Mysig julstämning. Axmar brygga. Australienbesök. Sumobrottning. Shopping. Limosinåkande. Goda middagar i trädgården. Hemmakvällar. Utekvällar. Skyview. 




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela