Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

2013 ~ dag 364 och 365

Publicerad 2014-01-01 21:33:00 i Allmänt,

I förrgår (måndag) skyndade jag hem från jobbet för efterlängtat besök från Sundsvall :D När jag kom hem var Markus, Lisa och Elin ute i trädgården och rastade Tanya. Var så himla glad över att få träffa dem igen!! Vi spelade kort och gick ut en sväng till med Tanya lite senare. När moster och Mats kom hem åt vi middag.
 


Igår (nyårsafton) jobbade jag 9-17 och fick skjuts av Markus till Älvsjö där vi mötte Ananai och Yanka, sistnämnda följde med oss hem! :D Väl hemma satt vi samlade i vardagsrummet och vovvarna fick träffas, innan vi åt middag tillsammans. J, M, E o L spelade Monopol och såg Madagascar 3 innan vi alla samlades i fönstret och tittade på fyverkerierna vid tolvslaget! <3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela