Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Save Tonight

Publicerad 2014-01-24 02:33:00 i Allmänt,

Imorse tog jag och Markus en promenad till centrum och handlade lite mat och gott. Bakade en tigerkaka och åt lunch, sedan åkte jag och simmade, vilket var riktigt skönt. 

Runt 18-tiden åkte jag till Lisa som bjöd på middag, det var mycket gott. Till efterrätt åt vi varsin kaka som vi alltid brukade köpa när vi gick i högstadiet. Vi pratade och hade supertrevligt som vanligt!

På kvällen såg jag och Markus Forrest Gump. Det var länge sedan jag såg den, den är så fin och bra. Kommer ihåg när jag var liten och inte gillade den filmen, kan inte förstå det idag.

Ja, det blev en liten bloggpaus. Dagarna rullar på så fort. Sedan sist har jag umgåtts med familjen; sett film, spelat spel och ätit middagar. <3

Annars har pappa fyllt hela 52 år :) <3 Jag har haft min sista tenta i Kriminologikursen, varit hos tandläkaren en sväng och har även tagit det sista vaccinet inför Hawaii! Har jobbat och tittat igenom utbildningskataloger.

Jenn stannade längre än planerat i Stockholm, därför blev det en fika en dag efter jobbet, och förra helgen hälsade jag på först Ananai och sedan Carro, Patrik och Cassie, i Uppsala.  

Såg serien En Resa För Livet. Väldigt hemskt, men det är så fint att se glädjen hos barnen. Gillar artisterna som är med. Har börjat se Vem Dömer Amy igen, jag och mamma brukade se det för länge sedan när det gick på tv.

Nu har vi även Netflix så har sett en massa tecknade filmer från barndomen och lite annat också som t.ex. När Lammen Tystnar, som varken jag eller Markus hade sett innan!
 





Nu i helgen är det nattjobb som gäller igen. Hoppas på roliga pass!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-03 19:05:14

Vadå hela?????

Svar: Ja det kan anses vara ganska mycket :-D
Sara

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-03 19:05:14

Vadå hela?????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela