Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

It's a beautiful day

Publicerad 2014-07-05 23:24:00 i Allmänt,

Gav bort ett pass så blev en lyxvecka med 4 lediga dagar. Efter jobbet på fredagen stannade jag en timme och åt Thai med några kollegor, sedan gick jag runt långsjön innan jag, pappa och Markus åt grillat ute i trädgården och såg Seinfeld på kvällen!

Lördag spenderade jag dagen med Amalia i Flempan. Vi kollade lite efter en resa och sedan tog vi en promenad i solen och gick till Pulsen. Vi fick en spontan idé och åkte till Flottsbro, åt färsk Mango från Afrika och tog ett dopp i vattnet, första doppet i Sverige! Tog bilen hem och vi åt middag lasagne ute även idag, så himla härligt väder, sommaren är tillbaka! Nu har vi sjungit Singstar, sett Hämndens Pris och ätit chokladpudding :-)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela