Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Sommar.

Publicerad 2014-07-13 20:11:46 i Allmänt,

Förra söndagen gick jag en promenad med pappa i skogen och sedan en till promenad med Hanna. 

På måndagen kom mamma hem från Götet :-) Jag jobbade och stannade kvar en timme och umgicks med kollegor i solen. Efter det träffade jag Amalia och Anna och vi klättrade i Telefonplan, det var riktigt kul och bra träning, lite av en utmaning! 

I tisdags jobbade jag frukost igen. Efter jobbet träffade jag Lisa och vi gick en promenad till Långsjön där vi badade, det var härligt.

Onsdag jobbade jag också frukost, gick en promenad med Elif; badade i Långsjön och spelade volleyboll. På kvällen åt jag middag med familjen följt av jordgubbar med grädde ute i trädgården. 

Dagen efter det jobbade jag också samma tid 6-15 och efter det åkte jag till Systemet en sväng, innan vi åt middag utomhus på Långbro Värdshus :-) det var mycket gott.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela