Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Fri som en fågel

Publicerad 2014-03-27 22:08:00 i Allmänt,

Var på Karolinska med pappa i tisdags, vi åkte en sväng lite halvt vilse och tittade på fina hus i Huddinge efter. Åkte och köpte batteri till min bank-dosa efter det. Vi åt falukorv med potatismos till middag! Har sett Vampire Diaries på mitt rum och ätit godis från Hemmakväll. Kändes riktigt bra med första lediga dagen, tummen upp!

Igår tvättade jag tre maskiner med kläder, fixade kompendie med saker jag vill se, skrev ut och kopierade massa papper. Skrev på texter, kollade utbildningar och såg på tv. Åkte in till Gamla Stan och åt middag med Hanna, Sanna och Vincent på Vapiano runt 18-tiden.

Idag har jag och mamma varit på Sydpolen, har inte varit där på så länge! Vi åkte fel när vi skulle dit, men hann precis till när vågmaskinen startade, vi åkte vattenrutschkana och simmade några längder. Efter det fikade vi på ett Konditori i centrum. Jag var förbi hos farmor och Bibbi en sväng också; spelade yatzy, pratade och såg på tv.
Nu har jag precis skickat in anmälan till utbildningar, får se hur det blir sedan beroende på vad jag kommer in på och om jag eventuellt skulle hinna ändra mig.

Det är riktigt nära nu...
2
1
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela