Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

I can see it coming

Publicerad 2014-03-23 17:42:00 i Allmänt,

Sitter här vid datorn och har precis kommit hem från tredje och sista nattpasset på ett tag, vilket känns ganska så underbart.
Om 1 vecka vid den här tiden har jag bara några timmar kvar innan jag är framme på Hawaii, så länge allt går enligt planerna. Om bara 1 dag (efter 18-23 passet imorgon) är det dags för semester i 6 hela veckor.

Ett efterlängtat vårtecken: Inget grus. Barmark.
En gul krokus tittar fram i gräset på tomten också.

I fredags innan nattpasset träffade jag Ananai, vi gick en promenad i stan och fikade på ett mysigt ställe åt Karlberghållet. Lördag fikade jag på Wayne's med Sanna & Hanna, och åt middag med familjen innan nattpasset. I söndags träffade jag Sofia på dagen, vi gick en promenad och i skogen här bakom vårat hus, där hittade vi en Fanta-burk från 80-talet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela