Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Nästa vecka

Publicerad 2014-03-19 18:41:00 i Allmänt,

Har precis insett att jag ska åka NÄSTA vecka. Det har känts som att det fortfarande är två-tre veckor kvar till jag ska resa, men nej det är 11 dagar. Tiden flyger förbi. Snart är det dags. Har fem dagars ledigt innan det bär av att se fram emot också.
Den här bilden är från Kauai, alltså inte den ön jag ska bo på. Kauai ska huvudsakligen vara känd för sin storslagna natur, därrav är det även den paradisön jag hoppas på att få upptäcka över en dag eller helg.
"Min" ö kan den också! Den är mer känd för att ha lite av allt. Lyckligtvis har jag 5 veckor att tillbringa där. Bilden ovan visar en av många platser jag som mest ser fram emot att se live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela