Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

SJU DAGAR

Publicerad 2014-03-09 00:33:00 i Allmänt,

Hola!

LUNES jobb 10-17. Burger King med pappa och Markus. Promenad med Lisa.

MARTES jobb 6-14. Liljeholmen och stan med Sanna. Middag med familjen. Sjuk somade redan runt 19.

MIERCOLES jobb 6-15. Åkte bil till en musikaffär i Tyresö med Markus som köpte en keyboard. Middag och film hemma, vila för att bli bättre.

JUEVES ledig. Skulle ha åkt till Sydpolen med mamma, men var fortfarande sjuk. Tittade på massa filmer och serier. Sedan var det EF:s online möte kl: 17.

VIERNES sjukanmälde mig. Tittade på massor av filmer. Vi åt tacos och bakelser från Chokladfabriken på kvällen :)

SABADO jobb 6-15. Lördagskväll på restaurang Spisa hos Helena och hemma framför filmen Gravity!
 
DOMINGO Jobb 16-00. Då det även var 3 veckor kvar till jag sitter på någon flygplats eller ett plan på väg till HI!

Hasta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela