Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Syskon.

Publicerad 2014-03-21 00:51:00 i Allmänt,

Vapen. Make love not war. To smile is the best way to kill your enemies.
Adrenalinkick. Något av de första vapnen vi fick hålla i och provskjuta var ett av de poliser använder sig av. Trycket av att avfyra skott varierade beroende på vapen, vi fick hålla emot extra på två av dem. Det lät mycket högre än vad jag föreställt mig. När ett av de sista fem vapnen avfyrades kändes trycket i hela rummet, det var så att väggarna rörde sig.
Konstigt hur något kan vara så faschinerande och samtidigt skrämmande. Det var hur som helst kul att försöka träffa tavlan. 
"Pepperoni" och "Lousiana" på Pizza Hut sedan blev det pop-corn till efterrätt.
Vi hann med 30 min biljard. "Akta lampan!"
Hundraåringen charmerade med ett oväntat gäng, en elefant, Bali, byhålor, MC-gäng och bra skådespel.
Aldrig för gammal för barndomsgodis; Tom&Jerry + Haribos "merplastängodis"-påsarna.
Vi tänker lika ibland.
"Det här är ett hot!"

Bestiga Mount Everest?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela